Firmowe zasoby teleinformatyczne są obecnie jednymi z najważniejszych elementów działalności każdej firmy, szczególnie z segmentu Small Business, a od ich sprawnego i bezawaryjnego działania zależy kondycja przedsiębiorstwa.
Awarie sprzętu mają bezpośredni wpływ na pracę firmy, współpracy z kontrahentami, kontaktów z klientami oraz wizerunek firmy na rynku.
Z tego powodu nasza firma od lat inwestuje głównie w ludzi - odpowiedzialnych zawodowo, zdolnych do reakcji i działania zgodnie z ustalonymi w umowach warunkami.
Sumienność w pracy owocuje stałymi kontraktami już od ponad 15 lat.
Stosownie do zakresu zawartych umów, reagujemy i działamy zgodnie z ustalonymi z klientem warunkami.
Jeśli to możliwe, wybieramy dla kienta operatorów gwarantujących nieprzerwane działanie usług na poziomie SLA równym 99%, zapewniających szybką reakcję na zgłoszenia oraz minimalizujących czas napraw.
Po stronie klienta dobieramy urządzenia gwarantujące wysoką niezawodność, a w przypadkach awarii zapewniamy natychmiastową reakcję, dojazd na miejsce oraz sprzęt zastępczy na czas naprawy.
W przypadku jednostek serwerowych uzupełniamy je o dyski pracujące w macierzy minimum RAID1, gwarantującej bezpieczeństwo gromadzonych danych.
W rzadkich przypadkach uszkodzeń płyt głównych dostarczamy jednostkę zastępczą.
Wszystkie ważniejsze elementy teleinformatyczne mające wpływ na działanie przedsiębiorstwa, zgromadzone w pomieszczeniu serwerowni, monitorowane są na bieżąco przez obsługę naszej firmy - stosowne zabezpieczenia i czujniki instalowane są przez naszych pracowników.
Na wypadek całkowitego zniszczenia lub kradzieży urządzeń instalujemy oprogramowanie na nowej jednostce serwerowej i przywracamy dane z ostatniego backupu przechowywanego w chmurze lub na serwerach naszej firmy.