Systemy i sieci telekomunikacyjne - TKM Serwis

Informatyka
Usługi dla biznesu:
Przejdź do treści

Menu główne:

Systemy i sieci telekomunikacyjne

Usługi

Sprzedaż, montaż oraz obsługa eksploatacyjna dużych abonenckich systemów telekomunikacyjnych to równoległa działalność naszej firmy.

Naszą pracę, wykonywaną przez inżynierów oraz przeszkolonych dla każdego rodzaju systemu techników, DOKUMENTUJEMY dla wszystkich obsługiwanych obiektów na bieżąco na firmowym serwerze oraz specjalnej stronie intranetowej pracy grupowej Microsoft Sharepoint Server.


Dla klientów zainteresowanych wyłącznie kompleksową obsługą systemów telekomunikacyjnych, zapraszamy na stronę http://bestpol.pl - firmy specjalizującej się w ich obsłudze, mającej tego samego właściciela.

Zakres wykonywanych zadań jest szeroki i obejmuje m.in.:

  • Obsługę programową systemów telekomunikacyjnych - programowanie zdalne i lokalne,
  • Obsługę administracyjną - bieżące gromadzenie i dokumentowanie konfiguracji centrali, danych taryfikacyjnych, konfiguracji sieci telefonicznej i komputerowej na firmowej, intranetowej stronie funkcjonującej na serwerach firmowych,
  • Analizę i opracowywanie instrukcji i innych dokumentów związanych z bieżącą obsługą systemu,
  • Obsługę oraz utrzymanie centralnego systemu taryfikacyjnego na serwerze firmowym wraz z realizacją wydruków bilingowych, konfiguracją oraz archiwizacją danych,
  • Tworzenie informacyjnych stron internetowych dla użytkowników systemów telekomunikacyjnych obiektów na serwerach firmowych,


  • Współpracę techniczną z operatorami, m.in. w zakresie usunięcia awarii po stronie operatora,
  • Nadzór i bieżącą obsługę telefonicznej sieci wewnętrznej obiektów, na bieżąco dokumentowanej w dzienniku oraz dokumentacji krosowań,
  • Pomoc dydaktyczną w zakresie korzystania z funkcji abonenckich central telefonicznych oraz posługiwania się aparatami systemowymi,

Umowy obejmują CAŁODOBOWĄ DOSTĘPNOŚĆ personelu firmy, natychmiastową reakcję na poważne zdarzenia, indywidualne podejście do każdego klienta w całym, wymienionym wyżej zakresie.

Określona wyżej specjalizacja zadań owocuje długoletnią współpracą i zaufaniem naszych klientów.

Więcej na temat typów obsługiwanych systemów tutaj.

Realizujemy także serwis systemów telekomunikacyjnych.


Proponujemy zwykle do wyboru kilka wariantów zakresu serwisu systemów telekomunikacyjnych:

  • najprostsze i najtańsze (z 24 godzinnym czasem reakcji w dni robocze w uzgodnionych godzinach pracy, bez gwarancji części zamiennych na czas naprawy, koszt naprawy liczony osobno)
  • dla klientów końcowych (24 godzinny czas reakcji w dni robocze w godzinach pracy firmy, części zapasowe na czas naprawy, koszt naprawy liczony osobno)
  • dla klientów komercyjnych (ustalony czas reakcji w dni robocze, części zapasowe na czas naprawy, koszt naprawy liczony osobno)
  • dla klientów wymagających (ustalone czasy reakcji, części zapasowe na czas naprawy, koszt naprawy wliczony w cenę usługi)

Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego